Buletin HEPA 2023
Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (Pendidikan Tinggi) 2015 - 2025 LONJAKAN PERTAMA Holistik “Melahirkan Graduan yang (Holistic), (Entrepreneurial) dan (Balanced) Berkeusahawanan Seimbang Menguasai Kemahiran Insaniah (My3S) atau (ePKI) dengan Skor ≥ 6/10 Mengikuti Pendedahan BahasaKetiga MencapaiMata Merit ≥ 20 dalam Transkrip Ko-Kurikulum Aktifdalam Aktiviti Kesukarelawanan MencapaiTahap ≥ 3MUET atau Setara Aktifdalam Aktiviti Kepimpinan Mencapai PNGK ≥ 3.0 Aktifdalam Aktiviti Kesenian Aktifdalam Aktiviti Pengantara- bangsaan Aktifdalam AktivitiSukan Sunnah dan Riadah Mengikuti Ujian Kecergasan Jasmani Kebangsaan Aktif dalam Aktiviti Starting School dan Finishing School Aktifdalam Aktiviti Keusahawanan Memperoleh Pekerjaan dalam Tempoh 6 Bulan Berkeupayaan Menyediakan KanvasModel Perniagaan Aktifdalam Aktiviti Inovasi Berkeusahawanan (Entrepreneurial) Seimbang (Balanced) Holistik (Holistic) Mutadayyin Aktifdalam Pengembaraan USIM GISO Bebas daripada Hukuman Tatatertib MODE L GIINA PEMBANGUNAN K E R A N G K A P O T E N S I SARJANA MUDA USIM MODEL GRADUAN INTEGRASI ILMU NAQLI DAN AQLI (GIINA) Aktif dalam Aktiviti Kenegaraan Mencapai Penguasaan Bahasa Arab Berdasarkan Kelulusan Mesyuarat Pemerkasaan Peneraju GIINA Pada 1 Jun 2022 15 Buletin HEPA 2023 GRADUAN USIM PEMANGKIN MASYARAKAT MADANI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzMyMDE=