MODEL INOVATIF PENGALAMAN PEMBELAJARAN IMERSIF

Reka Bentuk Pembelajaran Imersif elalui pendekatan SULAM, satu bengkel telah diadakan di Maahad Tahfiz al-Quran An-Najihah bagi memberi pendedahan dan bimbingan kepada warga maahad dalam penyediaan 22 M kandungan kreatif di platform media digital. Pelajar terlibat secara langsung dalam gerak kerja berkumpulan yang melibatkan fasa sebelum, semasa dan selepas bengkel. Pelaksanaan pengalaman pembelajaran imersif ini mencapai ketiga-tiga hasil pembelajaran kursus dan merangkumi ketiga-tiga domain pembelajaran iaitu kognitif, afektif dan psikomotor. Model Inovatif Pengalaman Pembelajaran Imersif Ainurliza Mat Rahim Rajah 2: Hasil Pembelajaran Kursus AEN3183 Dakwah Elektronik dan Kempen yang dicapai dalam Pengalaman Pembelajaran Imersif | Model Inovatif Pengalaman Pembelajaran Imersif 22

RkJQdWJsaXNoZXIy NzMyMDE=